
790 69 Bílá Voda 1, IČO: 00851388, Ředitel: MUDr. Petr Jeřábek, Hlavní sestra: Zdenka Šínová, Správce: Zbyněk Hanzl, tel./fax: 584 414 160, Ústředna: 584 413 208 - 9; 584 414 155, Terapeutická komunita: 584 414 156, Veřejný automat: 584 413 284, Ambulance Javorník: 584 440 379

Obsah stránek ve snadném čtení:
Vítáme Vás na internetových stránkách Psychiatrické nemocnice Marianny Oranžské v Bílé Vodě.
Zkratka nemocnice je PNMO.
Nemocnice má 6 oddělení.
Může se zde léčit až 150 pacientů.
Adresa |
Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské Ves Bílá Voda 1 790 69 Bílá Voda |
Telefon (spojovatelka) |
588 517 555 |
E-mail |
kontakt@pnmo.cz |
Léčí se zde lidé se závislostmi a duálními diagnozami.
Závislost je nemoc, která negativně ovlivňuje život člověka a jeho blízkých.
Závislostí je více druhů.
Například závislost na alkoholu, cigaretách, na různých drogách, na automatech, mobilních telefonech…
Duální diagnoza je závislost a duševní onemocnění současně.
Duševní onemocnění jsou například: poruchy nálady, poruchy chování, úzkosti, deprese a mnoho dalších…
Léčit se zde můžete od 15 let.
Přijetí pacientů ve věku 15-18 let je nutné domlouvat s lékařem nemocnice PNMO.
Na léčbu se musíte objednat. Objednat se můžete telefonicky, elektronicky e-mailem nebo poštou písemně.
| Objednat telefonicky | Telefonní číslo pro objednání je: 588 517 539 nebo 722 110 395. Ozve se vám příjmová sestra. Volejte v tuto dobu: Pondělí, úterý, středa, čtvrtek: od 7:00 hodin do 16:00 hodin Pátek: od 7:00 hodin do 13:00 hodin |
| Objednat e-mailem | Chcete se objednat elektronicky e-mailem, adresa je prijem@pnmo.cz |
| Objednat poštou písemně | Objednat se můžete písemně, na dopis napíšete adresu: Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské Centrální příjem Ves Bílá Voda 1 790 69 Bílá Voda |
Dotazník najdete na internetových stránkách nemocnice v části Dokumenty zařízení ZDE.
Doporučení k léčbě vám může napsat váš praktický lékař nebo psychiatr.
Doporučení k léčbě může také napsat kontaktní centrum nebo pracovník adiktologických služeb. Jako doporučení může také sloužit propouštěcí zpráva z jiného zdravotnického zařízení.
Doporučení k léčbě nesmí být staršího data jak 1 měsíc.
Doporučení k léčbě neposíláte předem.
Doporučení k léčbě donesete při nástupu do nemocnice.
Nemocnice se nachází v Olomouckém kraji v okrese Jeseník.
|
|
Z autobusového nádraží Jeseník nasednete na spoj do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna. Autobus zastaví před nemocnicí. |
|
|
Vlak do Bílé Vody nejede. Cestovat vlakem můžete do zastávky Javorník ve Slezsku. V Javorníku musíte přejít pěšky z vlakového nádraží k autobusové zastávce. Nejblíže (asi 300 metrů) je autobusová zastávka s názvem Javorník,rozc.k žel.,st. (rozcestí k železniční stanici). Zde nasednete na spoj do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna. |
|
|
Na adresu Ves Bílá Voda 1, 790 69 Bílá Voda. Parkování je možné před nemocnicí |
Rychlý kontakt
E-mail: kontakt@pnmo.cz
Datová schránka: ftai57u
Telefon: 588 517 555
Fax: 588 517 599
Centrální příjem
a informace o příjmech:
Tel.: 588 517 539
MT: 722 110 395
Pracovní doba:
Po - Čt 7:00 - 16:00
Pá 7:00 - 13:00